Luontoliikuntapäivä Hepokönkäällä Puolangalla

Tervetuloa luontoliikuntapäivään Hepokönkäällä Puolangalla lauantaina 3.9. klo 11.30-16.00!

Vuoden Retkipaikaksi 2021 valitulla Hepokönkäällä pääset ihailemaan 24 metrin korkuista vesiputousta. Nähtävyyden luo johdattelee noin 600 metrin mittainen esteetön reitti. Matkan varrella tutustutaan kasveihin ja eläimiin, jumpataan luonnonmateriaaleja hyödyntäen, nautitaan makkarat ja voileivät, ihaillaan hienoja maisemia sekä nautitaan yhdessäolosta luonnon keskellä. Reitiltä löytyvät esteettömät kuivakäymälät.

Tapahtuma on maksuton. Se toteutetaan yhdessä paikallisen Wild Defi -yrityksen kanssa, jonka eräopas huolehtii ohjelmasta retkellä. Otathan säänmukaiset varusteet mukaan. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu pikimmiten!

Jos tarvitset retkellä henkilökohtaista apua, otathan mukaan avustajan tai läheisen.

Tapahtuman järjestämistä tukee Vammaisliikunnan Tuki ry.

Ilmoittautuminen päättyy 21.8.

Lisätietoa: toiminnanjohtaja Alicia Perho, alicia.perho@aksonry.fi tai p. 050 329 7899

Keräämme ilmoittautumislomakkeessa toiminnan järjestämisessä, tiedottamisessa ja tilastoinnissa tarvittavia henkilötietoja. Tietoja säilytetään niin kauan, kunnes toimintaan liittyvät toimenpiteet on saatu toteutettua.

Tutustu Aksonin tietosuojaselosteeseen tarkemmin täällä: https://www.aksonry.fi/julkaisut/tietosuojaseloste.html