Ilmoittautuminen luontoretkelle Lammassaareen 31.8.

Tervetuloa luontoretkelle Lammassaareen Helsinkiin 31.8. klo 15-18!

Joko olet tutustunut Lammassaaren esteettömään pitkospolkuun? Reitti on rakennettu ns. laiturirakennemallilla, eli lankut ovat poikittain eivätkä pitkittäin. Lähes kilometrin mittaisen polun varrella näkyy runsaasti kosteikon kasveja ja erilaisia lintuja, joiden tunnistamista pääsemme harjoittelemaan lintuoppaan johdolla. Paikka soveltuu erinomaisesti myös valokuvaukseen.

Aloitamme ulkoilupäivän keskiviikkona 31.8. klo 15 Jokisuuntien eteläpään pysäköintialueelta, josta siirrymme kohteeseen, joka on kuin pala luontoa keskellä kaupunkia. Reitin varrelta löytyy myös esteetön kuivakäymälä. Tapahtuma on maksuton ja Akson tarjoaa retkieväät!

Tapahtuman järjestämistä tukee Helsingin kaupunki.

Ilmoittaudu mukaan 23.8. mennessä!

Saat ilmoittautumisesta kuittauksen sähköpostiiisi. Viestimme tapahtumasta pääasiallisesti sähköpostitse ja tesktiviestillä siinä tapauksessa, jos ilmoittautumisen yhteydessä ei ole ilmoitettu sähköpostiosoitetta.

Lisätietoa: toiminnanjohtaja Alicia Perho, alicia.perho@aksonry.fi tai p. 050 329 7899

Keräämme ilmoittautumislomakkeessa toiminnan järjestämisessä, tiedottamisessa ja tilastoinnissa tarvittavia henkilötietoja. Tietoja säilytetään niin kauan, kunnes toimintaan liittyvät toimenpiteet on saatu toteutettua.

Tutustu Aksonin tietosuojaselosteeseen tarkemmin täällä: https://www.aksonry.fi/julkaisut/tietosuojaseloste.html